D365 Business Central Nagykereskedőknek

SaaS ERP megoldás kis- és középvállalatok számára.

ERP a nagykereskedelemben

A kereskedelmi iparágban a készletek mozgatása meghatározó. Ha a folyamatok ellenőrizetlenül maradnak a szállítói megrendelés kézhezvétele és a vevői megrendelés kézbesítés között, akkor komoly versenyhátrányunk alakulhat ki. Az áruk betárolásának, a raktárakon belüli, illetve a raktárak közötti anyagáramlásnak optimalizált módon kell végbe mennie, hogy az összeszereléshez, gyártáshoz vagy szállításhoz szükséges elemek a lehető leghatékonyabban rendelkezésre álljanak.

Optimalizált ellátási lánc menedzsment
Biztosítsa, hogy készletszintjei mindig megfeleljenek az aktuális keresletnek. A beépített mesterséges intelligencia ütemzi a tennivalókat, elemzi az értékesítési lehetőségeket és a készleteket, majd javaslatokat tesz, hogy mindig naprakészen álljon a kihívások elé.
Raktár- és tárhelykezelés, crossdocking
Lehetőség van az egyes tételek mozgásainak és tranzakcióinak nyomon követésére tárhelykezelés segítségével a raktár elrendezése és a tárolóegységek méretei alapján. A tranzakciók számosságának és összetettségének függvényében több szinten testre szabható, akár raktáranként külön-külön paraméterezhető. Elősegíti az áru beérkezése után a megfelelő tárhelyre történő betárolást, akár fix tárhelyek definiálásával is. Igény esetén cross docking árutovábbításra is lehetőséget ad a rendszer. A raktárak belső és a raktárak közötti ármozgások teljes mértékben követhetőek.
Reklamációkezelés támogatás
A rendszerben lehetőség van a felmerülő reklamációk kezelésére, akár a szállító oldalig való visszakövetés segítségével a teljes beérkezett készlet elkülönítésére.
Az értékesítési és szolgáltatási színvonal növelése
A rendszer segítségével egy helyen foglalhatja össze és követheti nyomon értékesítéseit, teljes sales-ciklusát. Így gyorsíthatja fel az értékesítési folyamatokat, ezáltal koncentrálhat a szolgáltatási színvonal emelésére. Rendezze erőforrásait hatékonyan az egyes értékesítések szükséglete szerint.
Nyomonkövetés
Sarzsszám, lejárati idő és sorozatszám is rendelhető az egyes tételekhez igény szerint. A már készleten lévő, vagy a még be nem érkezett tételek is lefoglalhatóak FIFO, FEFO vagy közvetlen rendelés kiszolgálás logikája alapján az eladás oldali szükségletekhez.
Pénzügyi átláthatóság
Pénzügyeiről könnyen és gyorsan kap átfogó képet az értékesítési, beszerzési, számviteli és egyéb folyamatainak összekapcsolásával. Valós idejű statisztikák és jelentések állnak rendezlkezésére a beépített, automatikus jelentéseknek köszönhetően. Tartsa kézben vállalata pénzügyeit és irányítson könnyen, egy helyről.

Sokéves tapasztalatalattal

A Microsoft Dynamics 365 Business Central kiváló eszközt nyújt a modern szervezet raktárkezelési igényeinek kielégítésére. A különböző funkciók a vállalati folyamatok széles skáláját képesek lefedni. Az alapvető készletkezelési mechanizmusoktól az egészen összetett be- és kitárolási eljárások is leképezhetőek a rendszer segítségével. A felhő alapú Business Central alkalmazás rugalmasan elérhető bármely platformon, így az adatrögzítéshez használt speciális raktári eszközökön is. A Microsoft termékcsalád kiemelkedő szolgáltatójaként a DAX Consulting Kft. az Ön rendelkezésére áll, hogy a Busuness Central vállaltirányítási rendzser nyújtotta előnyöket maximálisan ki tudja használni a raktárlogisztika területén is.

Kinek ajánljuk?

A Business Central teljesen felhőalapú verzióját elsősorban a KKV szektorban tevékenykedő vállalatoknak javasoljuk, mert az ilyen cégek igényeit teljeskörűen képes lefedni.

Amennyiben sikerült felkeltenünk érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot (a jelenlegi helyzetben telefonon, Teams-en, LinkedIn-en vagy Facebookon), és szívesen elárulunk többet is, valamint összehozzuk szakemberinkkel, elégedett ügyfeleinkkel, és azok kulcsfelhasználóival.