A Microsoft Dynamics 365 Marketing egy marketingautomatizálási alkalmazás, amelynek segítségével Ön is sikeres üzleti kapcsolatot építhet ki a potenciális ügyfelekkel. Az alkalmazás könnyen használható bárki által, együtt tud működni a Dynamics 365 Sales alkalmazással, és beépített üzleti intelligenciával rendelkezik.

A Dynamics 365 Marketing használatát a következő pontokban tekintjük át:

• Népszerű e-mail-üzeneteket és online tartalmat készíthet a marketingkezdeményezések támogatása érdekében:
Az e-mailekhez és céloldalakhoz használható testreszabható sablonokkal tovább fokozhatja digitális megjelenését. Az intuitív, áthúzással működő tervezőeszközök könnyebbé teszik a tartalmak létrehozását, az üzenetek személyre szabásától kezdve az érdeklődők pontozásának beállításáig.

• Interaktív ügyfélutakat tervezhet az érdeklődők vonzására, így mindenki személyre szabott élményben részesülhet:
A helyrehúzásos úttervezővel automatizált, többcsatornás kampányokat készíthet, amelyekkel személyre szabott e-mail-üzeneteket küldhet, követő tevékenységeket készíthet, munkafolyamatokat futtathat stb. A célcsoport minden kapcsolattartója egy személyre szabott úton halad végig, amely az interakcióknak megfelelően változik, és azonosítja a legígéretesebb lehetséges ügyfeleket. Nyomon követheti a kampányokat és elemezheti az eredményeket, hogy hosszú távon is jövedelmező kapcsolatokat tudjon kialakítani.

• Megkeresheti a LinkedIn-en fellelhető potenciális üzleti ügyfeleket:
A LinkedIn ügyfélszerző eszközeivel előállított érdeklődőket közvetlenül a LinkedIn-be importálhatja, így gyorsan megcélozhatja és elérheti a megfelelő Dynamics 365-célcsoportokat.

• Megoszthatja az információkat a csoportok között:
Biztonságosan megoszthatja az érdeklődőkkel és kapcsolattartókkal kapcsolatos információkat a vállalaton belül, és megismerheti, hogyan hatnak az egyes interakciók az eredményekre. Az értékesítési és marketinges folyamatok összekapcsolásával automatizálhatja az utánkövetést, és nyomon követheti az érdeklődők fejlődését.

• Jobban megismerheti az érdeklődőket:
Teljes képet kaphat az érdeklődőkről és az ügyfelekről, és ezáltal jobban átláthatja a piacot. Az összekapcsolt folyamatok és a közös információforrás révén biztosítható, hogy az értékesítés és a marketing is a legfrissebb adatokkal dolgozzon, ideértve a fontosabb kapcsolattartók, a legutóbbi tevékenységek, a korábbi beszerzések és a nyitott lehetőségek információit.

• Megszervezheti és közzéteheti az eseményeket:
Egy központi helyen tarthatja az események helyszíneivel, logisztikájával, jegyeivel, előadásaival, előadóival, szponzoraival és egyebekkel kapcsolatos információkat, hogy az egész csapatnak lehetősége legyen az események koordinálására a munka során. A beépített Microsoft Teams integráció segítségével könnyedén szervezheti meg a webináriumeseményeket. Továbbá létrehozhat egy online eseménywebhelyet, ahol a résztvevők megtekinthetik az eseménnyel kapcsolatos információkat, mindezt csupán egyszerű internetes regisztráció segítségével. Az eseményeket beépítheti a marketinges e-mailekbe és az ügyfélutakba, hogy minél több emberhez eljusson az adott esemény híre.

• Rangsorolhatja az érdeklődőket, hogy több üzletet köthessen:
Automatizált érdeklődőpontozási szabályokat állíthat be, amelyek az események és az ügyfélutak során történő interakciók alapján automatikusan felismerik a legígéretesebb érdeklődőket. Amint egy érdeklődő elér egy előre meghatározott értékesítési pontszámot, a rendszer automatikusan átirányítja egy értékesítőhöz, aki azonnal kapcsolatba tud lépni az érdeklődővel. A legígéretesebb érdeklődőket átirányíthatja az értékesítőkhöz, amikor az érdeklődők elérik a vásárlásra kész állapotot jelző, előre meghatározott pontszámot.

• Használatra késszé teheti a felmérések eredményeit:
A könnyen elkészíthető felmérésekkel egyszerűen juthat használatra kész információkhoz az ügyfelektől. Megismerheti az egyes ügyfelek igényeit és elvárásait, hogy szorosabb kapcsolatokat építhessen ki, és növelhesse bevételeit.

• Konfigurálhatja és bővítheti az alkalmazást:
Testre szabhatja az alkalmazást az üzleti igényeinek megfelelően. A közvetlenül az alkalmazásba épített eszközökkel elvégezheti az alapvető testreszabási lépéseket. Bővítheti a szolgáltatásokat és új funkciókat vehet fel külső felek alkalmazásaival, melyeket pezsgő piacunkról, a Microsoft AppSource webhelyről telepíthet. Ha pedig szakértői segítségre van szüksége, könnyedén kapcsolatba léphet a Dynamics 365-partnerekkel. A Marketing alkalmazás ugyanarra a platformra és adatbázisra épül, mint a Sales alkalmazás, így mindkét csapat ugyanazokkal a rekordokkal dolgozhat, a testreszabást végzők pedig kihasználhatják meglévő ismereteiket az egyedi funkciók beépítése során.

Amennyiben sikerült felkeltenünk érdeklődését, vegye fel velünk személyesen a kapcsolatot (a jelenlegi helyzetben telefonon, Skype-on, Teams-en, vagy egyéb digitális csatornákon állunk szíves rendelkezésére), és szívesen elárulunk többet is, valamint összehozzuk szakembereinkkel, elégedett ügyfeleinkkel, és azok kulcsfelhasználóival.