Microsoft Dynamics 365 Customer Service

A Microsoft Dynamics 365 Customer Service lehetőségek egész tárházát kínálja Önnek, amelyek segítségével vállalkozása a legjobb élményt nyújthatja ügyfeleinek. A megoldás azzal a céllal készült, hogy a lehető legjobban ismerje meg ügyfeleit, és ezzel testreszabott ajánlatokat tudjon kommunikálni feléjük, mindezt úgy, hogy közben a munkavállalói teljesítménye és hatékonysága is kiegyensúlyozott legyen. Ez az út vezet a lojális, hosszú távon is visszatérő ügyfelekhez.
A Dynamics 365 Customer Service összesíti az emberek tapasztalatait a szervezetével kapcsolatban, így munkatársai konzisztens kiszolgálást és testreszabott élményeket kínálhatnak az ügyfél elvárásainak megfelelően.

A Dynamics 365 segítségével az alábbi funkciók érhetők el:
• A vevői ügyek eseteken keresztüli nyomon követése
• Egy esethez kapcsolódó minden interakció rögzítése
• Információk megosztása a Tudásbázisban
• Várólisták létrehozása és esetek átirányítása a megfelelő csatornákra
• Létrehozhatja és nyomon követheti a szolgáltatásszinteket szolgáltatásiszint-szerződéseken (SLA-k) keresztül
• Szolgáltatási feltételek meghatározása a jogosultságok segítségével
• A teljesítmény és a hatékonyság kezelése jelentéseken és irányítópultokon keresztül
• Szolgáltatás létrehozása és ütemezése
• Részvétel csevegésekben
• A beszélgetések kezelése kommunikációs csatornákon keresztül

Szóval miért éri meg most váltani?

Személyreszabott szolgáltatás

Mesterséges intelligencia segítségével már Ön is különböző csatornákon biztosíthatja az ügyfelek számára a kihívások rugalmas és proaktív megoldását:
• A Dynamics 365 Customer Service segítségével Ön is több értéket nyújthat és minden egyes interakciót az ügyfél igényei szerint tud alakítani. Ezenfelül pedig a Customer Service Insight hasznos információt szolgáltat az ügyfelek preferenciáiról
• Lehetősége van számos különböző kommunikációs csatornán felvenni a kapcsolatot az emberekkel: chat, SMS, Facebook Messenger, WhatsApp, WeChat, Line és még sok más
• Fontos cél, hogy minden ügyfél a lehető legjobb tapasztalatokkal gazdagodjon az interakciók során, még akkor is, ha a kérelmük más csapathoz, vagy más kommunikációs csatornára kerül

Ruházza fel csapatát plusz segítséggel

A megfelelő eszközzel a kezükben az Ön csapata is gyorsabban reagálhat a beérkező kérésekre:
• Optimalizálja a dolgozók teljesítményét és erősítse az ügyfelek elkötelezettségét az egyes interakciók elemzésével a Dynamics 365 Customer Service Insights, a hangulatintelligencia és a felügyeleti tapasztalatok segítségével
• Intelligens módon irányíthatja a beérkező kérelmeket téma vagy kommunikációs csatorna szerint. A Customer Service többcsatornás képességeibe ágyazott egyéni entitás-útválasztásnak köszönhetően az ügyfelek automatikuson az adott ügy megoldásához legjobban értő kollégához kerülnek
• A Customer Voice szolgáltatásnak köszönhetően már kombinálhatja az ügyfelek adatait a felmérésekből nyert tudással. Ezáltal ügyfelei visszajelzéseit minden szolgáltatás igénybevétele után egyszerűen mérheti és fordíthatja javára hosszútávon

.

Egységes technológiai rendszer

Rövidítse le az ügyfelek és az Ön között lévő távolságot egy egységesített adatforráson keresztül:
• A Common Data Service egységesített információáramlást nyújt, és ezáltal jobb üzleti döntések elérését teszi lehetővé. Így az Ön folyamatosan frissülő üzleti adatai, , ugyanabba az adathalmazba áramlanak be és ki
• A Common Data Model használatával többet hozhat ki adataiból. Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálati munkatársak ugyanazokat az ügyféladatokat használják-e minden üzleti folyamatban és alkalmazásban, mint a vállalat más részlegei
• Érje el a maximális potenciálját a Customer Service és az iparág vezető AI alkalmazásainak kombinálásával – ideértve a Microsoft Power Virtual Agent-et, a Customer Insight-ot és a Customer Service Insights-ot

Amennyiben sikerült felkeltenünk érdeklődését, vegye fel velünk személyesen a kapcsolatot (a jelenlegi helyzetben telefonon, Skype-on, Teams-en, vagy egyéb digitális csatornákon állunk szíves rendelkezésére), és szívesen elárulunk többet is, valamint összehozzuk szakembereinkkel, elégedett ügyfeleinkkel, és azok kulcsfelhasználóival.